מומחיות

יניב פרנקו

מנהל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי

תפקיד אחרון: 2015 – היום –  מנכ”ל חברת “פרומרקט”

מומחיות

 

  • הקמה, הובלה ופיתוח של פרויקטים / יחידות עסקיות/ מחלקות וערוצי מכירה בשוק הקמעונאות הרחב בישראל.
  • בנייה, הקמה, ניהול ומינוף מערכי מכירות מורכבים בעלי היקפי פעילות גדולים.
  • מומחיות גבוהה והכרות מעמיקה של “עולם הקונים ומדע הקניות” בארץ ובחו”ל.
  • פיתוח עסקי, פיתוח שווקים וערוצי מכר חדשים, הגדלת מגוון הלקוחות והזדמנויות הצריכה
  • בניית אסטרטגיה שיווקית ועסקית חדשנית, ניהול תהליכי השקת מוצרים, תהליכי מיתוג, ניהול מו”מ מול גורמים בכירים ברשתות השיווק וסגירת חוזים.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן