ראיון אישי

יניב פרנקו

מנהל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי

תפקיד אחרון: 2015 – היום –  מנכ”ל חברת “פרומרקט”

ראיון אישי

המהלך המשמעותי שהובלת ב – תפקיד האחרון שלך?

המהלך המשמעותי האחרון הוא חזרתי לפרומרקט בתפקיד מנכ”ל, סגירת מעגל ארוך שהתחיל בראיון לפני יותר מ15 שנה לתפקיד תקציבאי והמשיכה בשורה של תפקידים בסוכנות ומחוצה לה , חזרתי לחברה לוותה במהלך שכלל טיפול שורש והתאמת החברה לשוק המשתנה והנחת בסיס לצמיחה ארוכת טווח בכניסה לתחומים חדשים ולקוחות נוספים.

המהלך משמעותי שהובלת בקריירה שלך?

המהלך המשמעותי ביותר היה הקמת מחלקת הTM בתנובה , הטמעת זרוע אסטרטגית חשובה והוספת שורה של יכולות לארגז הכלים של הקונצרן הגדול במשק.

במהלך זה לצד ליווי של מספר חברות ייעוץ, מנהיגים בתוך הארגון וצוות מיוחד של אנשים בנינו ביחד מחלקה מובילה וחושבת שהובילה ומובילה את הארגון קדימה .

האתגרים המרכזיים של משק הישראלי בשנים הבאות מהם לדעתך?

שינוי הפרדיגמות – ההשתנות המהירה של הקונה הישראלי והמודעות המלאה שיש לו יחד עם הכלים שמעניק לו העולם הדיגיטלי תכריח את עולם מוצרי הצריכה והשירותים להשתנות מהר מאוד. מהר יותר ממה שרוב הארגונים רוצים או מסוגלים.

מה חשוב לזכור ברגעי משבר?

שזה עובר 🙂 – שהחלטות שיתקבלו בזמן משבר ישפיעו לשנים ושאין ביכולתנו לתקן הכל בן רגע.

מה מוביל ארגון 3להצלחה?

אנשים ונכונות לתת לכוחות צעירים לרוץ קדימה, זו לא חוכמה להגיד שהכל זה אנשים, אבל גם הקלישאה הזו נכונה, אבל החוכמה הגדולה היא לזהות את הכוחות החזקים, לתת לדור הצעיר לרוץ קדימה וליצור מסגרת שבה יוזמה חשובה מהכל.

מהו האתגר שניצב בפני מנהל במדינת ישראל?

האתגר המרכזי הוא ההתמודדות עם הנחת העבודה שמה שהיה הוא נכון תמיד, מנהל צריך תמיד לחפש את הדבר הבא, את התובנה המנצחת ולא לעסוק רק בתפעול ושימור הקיים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן