ראיון אישי

שגיב בן ברוך

מנהל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי

תפקיד אחרון: חברת “כרמית תעשיות ממתקים” – סמנכ”ל שיווק ומכירות.

ראיון אישי

מהו המהלך המשמעותי שהובלת בתפקיד האחרון שלך ?
מעבר מהפסד מהותי לרווחיות תוך שנה .
עיקר המהלך התבסס על יציאה מקטגוריות מפסידות , הגדלת מכירות המוצרים רווחים וחדירה לקטגוריות חדשות .
המהלך המשמעותי שהובלת לאורך כל הקרירה שלך ?
שינוי מבנה ארגוני של מערך המכירות והסחר – ממבנה אזורי למבנה תומך התמחות בלקוח ובצרכן .
מהלך שהוביל לשיפור ברווחיות וצמיחה במכירות .
האתגרים המרכזים של המשק הישראלי בשנים הבאות , מהם לדעתך ?
המשק הישראלי ימשיך להיות מושפע משינויים שחלים בכלכלה הגלובלית :ירידה בצמיחה בסין , brexit של בריטניה מגוש האירוע מה שמייצר אי וודאות לצד זה אתגרים מקומיים של צמיחה נמוכה לצד ריבית אפסית והמשך התנפחות שוק הנדל”ן שעשויה לערער את יציבות הבנקים
מהם האתגרים הייחודים לשוק הקמעונאי בארץ?
מאז המחאה החברתית והקמת הממשלה החדשה רמת התחרות עולה והצרכן הפך מתוחכם יותר לצד זה שינויים
רגולטורים “וחוק הקורנפלקס” עשויים לתמוך בחיזוק התחרות וירידת המחירים
מה חשוב לזכור בזמן משבר ?
משבר הינו אירוע חריג ומהווה תקופה של קושי לכן חשוב לזכור כי משבר מייצר הזדמנוית חדשות , לנקוט צעדים חדשים ולזוז מאזור הנוחות
מה מוביל ארגון להצלחה ?
ארגון בעל חזון ואסטרטגיה ברורים לצד בידול ויתרון תחרותי הוא ארגון בעל יכולת להצליח לאורך זמן
מה האתגר העומד בפני מנהל במדינת ישראל?
האתגר המרכזי הוא סביבה משתנה הן מטעמים של הסביבה הגאופוליטית והן מטעמים רגולטורים וחקיקה .
המפתח – להיות ערוך לשינויים וליזום

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן