main_page_03


תמונת פרופיל

חובה

מהי תמונת פרופיל שגויה?
שימוש בלוגו החברה, שימוש בתמונה ישנה, צילום עם הילד/ה או עם בע"ח, צילום מרוחק, צילום בבגד ים / בחוף הים, תמונה מאויירת, תמונה מטושטשת.

מהי תמונת פרופיל נכונה?
תמונה שתקל על הזיהוי ושרואים בה את הפרצוף בברור, בגדים ראויים/מכובדים (לא צריך חליפה ועניבה או שמלת ערב חגיגית) רצוי חולצה או עליונית בצבעים אחידים ולא מקושקשים ולא עם כיתוב גדול מידי. רצוי צבעים בהירים ונעימים לעין (למשל חולצה תכלת או שמנת בשילוב מכנסיים כהים או ז'קט) נשים לא עם מחשוף גדול מידי לא לבוש צעקני ולא יותר מידי אקססוריז, תמונה עם חיוך (לתחושת חמימות ונגישות), תמונה שהרקע לא מסיח את הדעת (למשל לא בריכה או ים).


כותרת (Title)

להשאיר את הקיים או לרשום את התפקיד העתידי שמחפשים ולהוסיף. .עליו משפט  

שפת פרופיל

רצוי אנגלית (מצויינת) - פרופיל בעברית מונע קידום אורגני ברשת, פניה בעברית משנמכת את הטאלנט ולא מעניקה לו פלטפורמה בינלאומית, חיפוש מומחים ומיומנויות מקצועיות נעשה בעיקר באנגלית 

כתיבה בגוף ראשון

נותן תחושה אישית, כמו פגישה של פנים אל פנים.

 


תקציר

חייב לכלול ידע מקצועי, מילות מפתח לתפקיד שמחפשים, משפט שמעודד התקשרות, כמה שיותר פרטים ליצירת קשר (מייל, מס' טלפון, פקס, אתר אישי)

 

פתיח תקציר
משפט השראה כלשהו שאת/ה מתנהל/ת לפיו (לא חובה)


פסקה 1
האמונה הכללית שלך בחיים, האמונה העסקית לפיה את/ה מתנהל/ת


פסקה 2
מספר שנות ניסיון והמסע המקצועי. להתחיל עם העיסוק הנוכחי ואז מה עברת במהלך השנים שהביא אותך לרמת המומחיות והידע של עכשיו, מגוון והישגים


פסקה 3 
הבעיות שפותרים לאנשים / לקוחות


פסקה 4
עם מי מעוניין/ת להיות בקשר (תפקידים)


פסקה 5 לא חובה
רק אם יש תחביב, תשוקה בחיים, אמונה עסקית או כללית לגבי פילוסופיית חיים


משפט סיום
איך ניתן ליצור איתך קשר. לא להשתמש בתקציר במילים
Driven, Creative Motivated ,Organizational, Responsible .Passionate ,Extensive experience ,Strategic, Track record .Expert


המלצות

מקולגות או ממעסיקים קודמים בעלי השפעה בתחום - אפשר להוסיף באזור Recommendations - חשוב שיהיו מפורטות ולא שורה 

ציון 2 משרות אחרונות

לפרט מהם 2 התפקידים בין אם הוא במסגרת חברה, או שלא (קרי: פרויקט, פעילות עצמאית, השקעות, ליווי וכו')


הישגים לאורך השנים

הישגים לאורך השנים - קישורים/מצגות/לינקים (לאתרי חברה, לפרוייקטים שעבדת עליהם, למאמרים שהתפרסמו על מוצר שעבדת עליו, למאמרים עליך, גיליון ציונים מהתואר…) - אם יש, חשוב לשים (בתקציר, בכל משרה בנפרד, בחלק הלימודים) - הפרופיל משדר מי האדם מאחורי השם - להראות שמדובר במקצוען. אפשר גם לצרף סרטון וידאו על עצמכם שמספר קצת עליכם ועל ניסיונכם האישי.


תיאור משרה נוכחית

לפרט את התפקיד ו/או הפעילות האחרון שביצעתם או עדיין מבצעים.

מילות מפתח

להכניס את מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק למספר מקומות בפרופיל, למשל גם בתקציר, גם בתיאורי תפקידים שונים 

השכלה

לפרט את מוסדות הלימוד להוסיף לוגו או שיתווסף אוטומטי אם המוסד מוכר, לפרט מסלולי לימודים ותוארים.


תעשייה ומיקום

Industry + Location – להוסיף פרוט

מספר קשרים ברשת

לפחות 50 connections - כדאי להגיע ל- 500 לפחות - עושה רושם שמדובר במישהו שנמצא ברשת הרבה זמן ויגיע לחשיפה גדולה יותר  

מיומניות

לכתוב לפחות 5 מיומנויות – לשלב כמובן את אלה הישירות לתחום העיסוק ושחשוב להבליט לפני האחרות.


בניית קישורים

 

לשלוח לאנשים קרובים שמכירים את הטאלנט (לא רק מהסביבה המקצועית הישירה) - קולגות, חברים, אנשים שעבד איתם בעבר וכל מי שמכיר טוב יחסית 

להשתמש בהצעות לינקדאין להרחבת קשרים
לינקדאין לומד אותך ומציע לך מעת לעת אנשים שיכולים לעניין אותך, כאלה שיכולים להשביח את הנטוורק שלך – שווה להקשיב ולשים לב להצעות של הפלטפורמה.


שימוש בכרטיסי ביקור ישנים

לחפש ברשת אנשים שפגש במהלך השנים בפגישות, בכנסים - כך תיהיה מעודכן במהלכים מקצועיים שלהם - מינוי עבודה חדש, מהלך עסקי… 

 


עשה ואל תעשה ב-%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%a7%d7%93%d7%90%d7%99%d7%9fartboard-1


שעות פרסום תכנים חדשים

לשים בדף תכנים בזמן המתאים ביותר לאנשים שרוצים להיחשף אליהם.
למשל: לא בסופי שבוע ולא בימי חמישי אחה"צ

עדכון שורת סטטוס

כל 24-48 שעות. העדכונים צריכים לכלול קריאה לפעולה.
למשל: הרשמה לסמינר הבא שהם משתתפים בו, קידום הבלוג שלהם, הזמנה לביקור באתר האינטרנט של החברה

סטטוסים אישיים

לא לפרסם סטטוסים אישים, לא פרסומים לחברים קרובים, אלא פרסומים מקצועיים.

מענה על שאלות ממוקדות הקשורות בשוק היעד שלהם

דרך מצויינת לחשיפה מקצועית

מענה לכל פניה

לא לבזבז הזדמנות לקשרים 

פניה בכותרת שיווקית

להשתמש בכותרת שיווקית ובמסר המציג את הערך של הלקוח עבור חברות


תגובות לאחרים

להגיב לתוכן של אחרים בפיד שלהם או כתגובה לפוסט בבלוג. מוביל לחשיפת השם של הטאלנט בלי לכתוב תוכן משל עצמו. 

לפרגן לאחרים

להקליק על ENDORSE לקשרים של הטאלנט, שהוא מעריך את המקצועיות שלהם. זה יגרום לקבלת המלצות חזרה. חשוב לקידום אורגני של הפרופיל ולנראות מקצועית. 

לזקק את הייחודיות המקצועית והאישיותית של הטאלנט

איזה בעיות אני פותר לאנשים 

האם הוא מסקרן?

לגרום לאנשים לרצות לשגר בקשה, להיות אחר ומעניין 

עדכון תמונת הפרופיל

אחת לחודשיים. דרך ליצירת דיאלוג ויחסי גומלין עם חברים אחרים ברשת הקשרים ולמשירת המותג במודעות של אחרים.

לאיזה קבוצות משתייך

להצטרף לקבוצות רלוונטיות ולהיות פעילים בהן - כדי לקדם נוכחות ומיתוג 8.

איך לקדם את הטאלנט בלינקדאין

 

תוכן ממתג

העלאת תוכן שקשור לעולם המקצועי שלך.

 


הבלטת תחומי ידע

לבחור נישה או שתיים מהעולם המקצועי שהכי חשוב לטאלנט להדגיש ולהבליט אותם. לא לכתוב ארוך מידי 

 

כל הזכויות שמורות ל-Meant2B 2017 ©